вівторок, 10 січня 2017 р.

                        Різдво-2017 у Львові
На Різдвяні свята учні 10-А класу ліцею (кл. керівник Василенко В.М.) відвідали Львів. Гарний настрій, цікаві екскурсії, яскраві враження та приємне спілкування! Дякую всім, хто був зі мною у Львові на Різдвяні свята. Було дуже атмосферно.

               Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.                                 Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.                                       Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.                                       Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.                                       Фото Вячеслава Василенко.Фото Вячеслава Василенко.

8 коментарів:

  1. Дуже дякую Вам за таку чудову нагоду відвідати місто Лева! Мрії здійснюються!

    ВідповістиВидалити
  2. Була дуже цікава поїздка, вона запам'яталася мені на все життя!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую Вам за поїздку до м.Львів.Мені дуже сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  4. Вячеслав Миколайович, щиро дякую за поїздку до цього чудового міста! Багато вражень залишилось від відвідування Львівського оперного театру, Музею-Арсенал, інших історичних місць.

    ВідповістиВидалити
  5. Мені також дуже сподобалось. Це Різдво я запам'ятаю на все життя.

    ВідповістиВидалити
  6. Поїздка була неймовірною та дуже насиченою!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Щиро дякую всім вчителям та однокласникам, що були з нами, за поїздку до Львова! Вона принесла мені багато приемних вражень та нові знання про нашу Україну! Запам'ятаю на все життя!

    ВідповістиВидалити
  8. Поїздка була добре організована,цікава,та пізнавальна.Мені дуже сподобалось!

    ВідповістиВидалити